Powered By Blogger

11 Aralık 2011 Pazar

Kemik Kardeşim Has'a :)

"Has, artık benim de bir blog sayfam var.Ama nasıl kullanacağımı bilmiyorum".Has güler.Eşzamanlı, senelerdir gözlerimizden yaş gelene kadar izlediğimiz Komedi Dükkanı da yayında olduğu için kime güldüğünü anlamadım.

Ben yemek yapamam.Her denememde elime yüzüme bulaştırırım.Ayrıca yemek yapmaya üşenirim de.Fakat yemek olayına bayılırım.Mükemmel bir yeyiciyimdir.Zaten beni gören (?!) bunu anlar. :)

Geçen hafta cuma günü 30 yaşımı bitirdim ve her sene olduğu gibi bu sene de bir sürü radikal kararlar aldım.Bunlardan birisi de "yemek yapmak" ve "yaptığım yemekleri illa ki (nedense) paylaşmak".Neyi, kime, ne için ispatlayacaksam artık...

Lakin ilk denememde, balık kızartmak için unu unuttuğum için yediğim fırça buna sebep olabilir. :)

Muz tadında, çilek renginde bir hayata...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder