Powered By Blogger

22 Ocak 2012 Pazar

Adına Muffin Diyorlarmış...

İsmi nedir bilmiyorum.Muffin diyorlar.Yazıldığı gibi mi okunuyor, bunu da bilmiyorum.Tek bildiğim bu pofudukların çocukluğumun en tatlı tatları olduğu.Başka da birşey bilmek istemiyorum. :)

Yıllar sonra bir hevestir yapayım dedim.Malzemeler kolay, yapılışı da kolay.

1 su bardağı toz şeker (Tam 1 bardak olmasın bence, şekerli oldu.)
Yarım su bardağı sıvıyağ
1 yumurta

Önce bunları karıştırdım.



















1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
2 su bardağı un
Karbonat da vardı tarifte ama bende yoktu.O yüzden kullanmadım.

Ben bu malzemeleri tek tek üstteki karışıma ekledim, karıştırdım.




















İki tane portakal
Kabuklarını kalınca soyup rondodan geçirdim.Bunu da karışımın içine ekleyip hafifçe yine karıştırdım.








Ortaya böyle bir karışım çıkıyor.










Kağıt kaplar var; alıvermiştim ilk gördüğüm yerden.Pek güzel değillermiş.Daha süslü püslü olanları var.
İki kaşık yardımıyla azar azar kapları doldurdum.
























Fırın 175 derece olacak.














Sonuç fena değildi ilk denemeye göre :)

1 yorum:

  1. Mufin yaziliyor, mafin okunuyor. Aslinda bir su bardagi süt veya ayran da ekleyebilirdiniz. Ben de cok mufin tarifleri var, bir bakin derim. Ben de cok severim. Antakyali misiniz. Yörenizden bolca tarif beklerim sizden. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil